Termék beszállítás szerviz ügyintézésre és 14 napos elállás esetén.
A szolgáltatás árát utólagosan számlázzuk a javított termék visszaküldésekor és utánvéttel kerül beszedésre. 14 napos elállás esetén levonásra kerül a visszautalandó összegből.
Garancális szerviz igény esetén:
Számla másolatot, hiba leírást és a termék garanciajegyét kérjük a termék mellett eküldeni. A garanciajegy a termék dobozában található. Amennyiben lehetséges a terméket közel eredeti állapotában, minden tartozékával egyött kérjük küldeni.
A rendelése leadása után a futár fogja keresni 24-48 órán belül.
A terméket dobozban adja át a futárnak és azt kívülről is jól csomagolja be.
Ügyeljen rá, hogy a csomagban ne kotyogjon a termék. A töltőt külön is csomagolja körbe és úgy helyezze el, hogy ne törje össze a kijelzőt. A legjobb, ha a terméket saját dobozában tudja szállítattni.
Elállás esetén:
A terméket eredeti állapotában, minden tartozékával kérjük küldeni.
A csomag felvételi címet szállíátási címként adja meg a rendelés leadásakor.